Headlines

Grab the widget  IWeb Gator

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Επαγγελματικές βαφές Advance Techniques Professional Hair Colour: Αληθινή μαρτυρία πελάτισας

"Πρόσφατα δοκίμασα την επαγγελματική βαφή μαλλιών της Avon Advance Techniques Professional Hair Colour. Βάφω πολλά χρόνια τα μαλλιά μου και πάντα μαύρο χρώμα. 'Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπιζα πάντα ήταν το μαύρο χρώμα που πότιζε το δέρμα κοντά στις ρίζες των μαλλιών και στα αυτιά. Για αρκετές μέρες έπρεπε να κυκλοφορώ με τα μαλλιά ριγμένα μπροστά για να μην φαίνεται αυτό το οποίο ήταν σαν ένα μαύρο στεφάνι γύρω από το πρόσωπο. Πάντα έπρεπε να έχω μια φίλη ή την μητέρα μου για να μου βάφει τα μαλλιά. Με την βαφή της AVON τα έβαψα μόνη μου με πολύ μεγάλη ευκολία. Το χρώμα απλώθηκε ομοιόμορφα παντού χωρίς να αφήσει ρίζες ακάλυπτες. Το χρώμα από το δέρμα έφυγε πολύ εύκολα απλά τρίβοντας μόνο με το σαμπουάν. Κάτι που μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση ήταν ότι στα πρώτα λουσίματα δεν έφυγε καθόλου χρώμα από τα μαλλιά. Είμαι σίγουρη ότι η θεραπεία που περιλαμβάνεται στην συσκευασία για να κλειδώνει το χρώμα έκανε πολύ καλή δουλειά. Με κάθε βαφή που έκανα στα πρώτα 3 λουσίματα το νερό γινόταν κυριολεκτικά μαύρο. Επιτέλους βρήκα την τέλεια βαφή μαλλιών!" - Ελένη από Θεσσαλονίκη.

Στείλτε μας και εσείς τις δικές σας προσωπικές εμπειρίες από τα προϊόντα της AVON στο avonthessaloniki@hotmail.com και εμείς θα τις δημοσιεύσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...